(+34) 972 095 799

MAGNÍFICA CASA D'ALT STANDING EN VENDA A PALAMÓS

Ref. FV-356
Preu: 1.150.000,00 €
Règim: Venda
Zona: Baix Empordà
Localització: Palamós Urbana
Vols més informació?
Concertar una visita?

EN VENDA: MAGNÍFICA CASA DE LUXE AMB TORRE A PALAMÓS
Amb una superfície construïda de 417 m2, en una parcel·la de 767 m2 totalment plana.
D'amplis espais, amb disseny, perfectament ben orientada (molt lluminosa i assolellada), amb acabats d'exquisit gust i gran qualitat (es combina el marbre-granit amb la fusta noble, la pedra i l'acer), altament funcional i situada en una zona igualment funcional (plana, poblada, a prop dels serveis ...).
De recent construcció i distribuïda en planta soterrani (zona aparcament, celler, traster, sala màquines ...) i planta baixa + pis (l'habitatge).
Distribució:
Planta baixa.
Destinada a habitatge amb una superfície de 208 m2 més terrasses, es distribueix en:
- Ampli rebedor amb sostre de doble alçada i obert al menjador i a la sala d'estar, que al seu torn comunica amb les golfes per una bonica i exclusiva escala interior.
- Gran menjador de forma circular comunica amb una igualment gran sala d'estar amb llar de foc (un total de 47 m2). Té sortida directa al porxo (terrassa), al jardí i a la piscina.
- Funcional cuina - office de 17 m2 totalment equipada i integrada, amb safareig independent annex de 6 m2. Les dues zones tenen accés directe al jardí (zona estenedor).
- Passadís - distribuïdor amb ampli armari de paret.
- 1 Despatx (o habitació doble).
- 1 habitació doble amb armari encastat.
- 1 Magnífica suite de 15 m2 amb zona d'armaris (a manera de vestidor) i gran bany de 10 m2 amb dutxa + banyera.
- 1 Estudi-apartament annex, que tot i tenir accés des de l'interior de la casa, té una entrada alternativa des de l'exterior, de manera que compleix la funció d'un petit apartament independent, idoni per a familiars, amics o personal de suport a la família.
Aquest apartament de 33 m2, té un menjador - sala d'estar - cuina en un únic ambient, 1 dormitori amb armari encastat i un bany complet amb dutxa.
- Magnífic jardí totalment pla (il·luminat i amb reg automàtic), amb terrassa (porxo), amb piscina (il·luminada, amb paret de pedra amb cascades i zona d'hidromassatge), cambra de màquines de la piscina, zona d'estenedor (a la part lateral del jardí), petit hàbitat-terrari per tortugues i pou.
Planta primera.
Destinada també a habitatge amb una superfície de 58'46 m2 més terrasses, es distribueix en:
- Golfes. Estància oberta - balconada a la planta inferior (al menjador - sala d'estar) amb dues zones comunicades entre si, encara que ben diferenciades.
o Zona d'estudi de pintura de 22 m2 amb bonic balcó amb vista al jardí i, terrassa de 7 m2 amb accés a la coberta de la casa.
o Zona sala d'estar de 17 m2 amb terrassa de 16 m2.
- 1 bany complet (amb traster).

Planta soterrani.
La planta soterrani destinada a garatge i dependències de servei, té una superfície de 132 m2, que es distribueix en:
- 1 Ampli garatge per a 3 cotxes.
- Zona de màquines (osmosi - descalcificadora, calefacció terra radiant, reg automàtic, plaques solars, aspiració centralitzada, filtres, bomba de pressió, motor del pou ...).
- Zona per a celler.
- La resta de la planta soterrani actualment es destina, una part com a traster i la resta està buida (possibilitat de fer-se un gimnàs, sala de cinema ...).
La gran qualitat, el màxim confort, els grans espais oberts lluminosos i assolellats i la ubicació, són els quatre elements que conformen el segell identitari d'aquesta magnífica casa. Pensada per una quotidianitat de luxe, confortable, funcional i preveient diferents escenaris presents o futurs que queden resolts amb l'apartament annex.
Si es pregunta si aquesta casa ho té, la resposta és sí. Demani'ns més informació sense compromís.

Palamós: és una població costanera de la comarca del Baix Empordà (a la província de Girona, a una hora de Barcelona) que inclou les entitats de s'Alguer, Cala Margarida, El Figuerar, La Fosca, Sant Joan de Palamós i Vila-romà . Es troba situada en un paratge fantàstic, entre el mar Mediterrani, les Gavarres i la plana de l'Aubí. Amb un gran patrimoni històric, cultural, etnològic i gastronòmic, és a més un municipi ric en tot allò que el seu litoral li atorga: port pesquer - esportiu, una badia de gran bellesa i unes magnífiques platges i cales que fan d'aquesta població una de les destinacions turístiques preferides. 

Característiques

  • Habitacions: 6
  • Banys: 4
  • Superficie: 417 m2
  • Terreny: 767 m2
  • Llum: Sí
  • Calefacció: Sí
  • Balcó: Sí
  • Aigua: Sí
  • Jardí: Sí
  • Xemeneia: Sí
  • Mobles: Sí
  • Gas: Sí
  • Piscina: Sí
  • Terrassa: Sí
  • Garatge: Sí
  • Electrodomestics: Sí

Certificació Energètica

Últimes Finques Visitades

  
Ofertes immobiliaries a Palamós i Costa Brava
Aquest lloc web fa servir cookies. Si hi segueix navegant considerarem que n’està acceptant el seu ús. Més informació sobre les cookies